Thursday, July 17, 2008

Joseph Smith- A Prophet of God 約瑟斯密-神的先知


I saw a pillar of light exactly over my head, above the brightness of the sun, which descended gradually until it fell upon me....When the light rested upon me I saw two Personages, whose brightness and glory defy all description, standing above me in the air. One of them spake unto me, calling me by name and said, pointing to the other—This is My Beloved Son. Hear Him!
Joseph Smith Jr.
May all who watch this video will feel the Holy Spirit that testifies
Joseph Smith is indeed a prophet called of God to restore the gospel of Jesus Christ.

我看見一道光柱,正在我頭上,比太陽的光還要亮,緩緩下降來直到落在我身上,光停留在我身上時,我看見兩位人物,站在我上面的空中,其光輝和榮耀無法形容.其中一位對我說話,叫著我的名字.指著另一位說--這是我的愛子,聽祂說.
約瑟斯密

願每位觀賞這短片的朋友們都能夠感受到來自聖靈的見證,知道
約瑟斯密確實是神所召喚來復興耶穌基督的福音的先知

No comments:

About Me

我是在1996年12月29日受洗加入耶穌基督後期聖徒教會. 我在此留下我對這復興的福音的見證,我知道約瑟斯密確實是神的先知; 藉由約瑟斯密,神復興了耶穌基督的教會即耶穌基督後期聖徒教會; 摩爾門經是耶穌基督的另一部約書,與聖經共同見證耶穌是基督.而我們今日仍有一位活著的先知,多馬孟蓀會長 I joined the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints on December 29, 1996. I know that Joseph Smith was and is a prophet of God. The Book of Mormon is indeed Another Testament of Jesus Christ. We have a living prophet today, even President Thomas S. Monson.

Blog Archive